Labels

Show more

pink clay mask

Pamper yourself.. kerana dirimu begitu berharga❤️ malam ni saya pakai pink clay mask yg terbaru dari Mary Kay❤️ Pink clay ni ada banyak kelebihannya tau.. salah satunya adalah masalah jerawat akibat pemakaian pelitup muka. saya lah salah sorang yg mengalami masalah maskne tu. memang stress, paling banyak naik kat area sekitar dagu dan mulut. Mary Kay sangat memahami masalah kita dan Pink Clay Mask ni banyak membantu😊 pertama kali saya pakai masa Senior Sales Director datang JB, masa tu area dagu saya memang tengah naik jerawat yg sedang membesar. bila pakai mask ni, bila mask ni mengering.. jerawat tu pecah dan mengecut. wow sangat! bila baca balik benefit pink clay mask, no wonder lah jerawat sy tu cepat kecut😊 Kini, tinggal parut2, saya rawat dengan Lumivie set pula. InsyaAllah.. saya yakin dengan produk Mary Kay. memang membantu saya. sebab tu lah saya setia menggunakan produk mary kay sehingga kini❤️
.
sharing with Love,
Nurul Ain




Comments

Popular Posts