Labels

Show more

My Mary Kay Journey... become SD :)

Bismillahirrahmanirahim...
.

Alhamdulillah, Syukur.. Im officially debut as SALES DIRECTOR MARY KAY MALAYSIA🥰
.
TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG SUPPORT DAN DOAKAN SAYA.. 😊 Sebenarnya kalau nak diikutkan, bukan mudah perjalanan Mary Kay saya untuk ke arah ini, tapi semangat saya tinggi dan tak pernah putus asa💪🏼 Kini, bila dah jadi sales director, lebih besar tanggungjawab saya.. saya akan pastikan unit saya, Glorious Dream Unit akan sama-sama berjaya seperti saya💪🏼
.

Selari dengan motto Mary Kay, ENRICHING WOMEN’S LIVES. Saya akan pegang motto ni, dan bantu lebih ramai insan diluar sana❤️
.
Semoga ini menjadi titik permulaan untuk saya menjadi insan yang lebih berguna dan lebih berjaya di dunia dan di akhirat. Aminnnn😘

Love,
SITI NURUL AIN BINTI BASIRAN
Independent Sales Director Mary Kay Malaysia

www.wasap.my/60137812223

#marykaymalaysia #marykay #marykaypasirgudang #marykayjb #sideincomemalaysia

Comments

Popular Posts