Labels

Show more

DAFTAR AHLI MARY KAY

Ramai yang bertanya macam mana untuk menjadi ahli Mary Kay? Ingin saya nyatakan di sini Mary Kay menawarkan peluang kerjaya dan perniagaan kepada anda di luar sana tidak kira lelaki atau wanita yang berminat berkecimpung dalam dunia kecantikan.

Dengan Slogan "Memperkayakan Hidup Wanita" Mary Kay menawarkan peluang ini kepada anda yang serius untuk mengubah masa depan anda mengikut apa yang anda impikan. Sebuah syarikat yang menjual IMPIAN SETIAP WANITA ada di sini!


Jom bersama saya, saya akan terangkan kepada anda satu persatu.


Yang pertama mestilah anda perlu mendaftar sebagai Perunding Kecantikan Mary Kay. Yuran Pendaftaran Bagi Menjadi Perunding Kecantikan Mary Kay sangat murah. Ya sangat murah jika di bandingkan dengan peluang yang di berikan kepada anda ! RM70 sahaja!!



Pendaftaran secara online di website Mary Kay hanya mengambil masa 5 minit sahaja ! Anda terus boleh memulakan perniagaan anda pada hari yang sama.

Setelah pendaftaran di buat anda hanya tunggu di rumah dalam masa 3-5 hari bag permulaan perniagaan anda akan sampai terus di hadapan pintu.


Ini lah bag permulaan saya sebagai perunding kecantikan Mary Kay. Saya sangat teruja pertama kali menerima bag ini. Dan hari ini saya masih lagi teruja. Saya pasti anda pun sama !
Apa yang anda perlu lakukan selepas menerima bag ini :
  • Hadiri Kelas New Consultant Orientation
  • Minggu Kedua : Anda di sarankan menghadiri Kursus Asas Perunding Kecantikan dalam masa 1-90 hari dari tarikh pendaftaran. Banyak faedah yang anda akan dapat. Dapatkan Voucher RM 200Free Lipstick, Planner dan yang penting SIJIL SEBAGAI PERUNDING KECANTIKAN. kelas secara online sahaja.
  • Pastikan anda aktif dengan membuat pembelian pada bulan yang sama untuk mendapatkan extra bonus. 

Kelas bimbingan dan latihan di sediakan dari masa ke semasa. Anda perlu hadir untuk memantapkan skill dan pembangunan diri. 
Faedah dan kelebihan menjadi ahli (Perunding Kecantikan) Mary Kay :
  • Untung runcit 
  • Promosi bulanan yang mana ada % less atau free gift
  • First online ordering free gift 
  • New Consultant Bonus (NCB) sehingga 3 bulan berturut-turut.
  • Monthly Ordering Bonus (MOB) 
  • Komisen recruit 
  • Penghargaan di reco nite, Career Conference atau Seminar Conference (naik stage, Special Luncheon dan lain-lain)
  • Hadiri Red Jacket Unirversity dan graduate di sini.
  • Cincin berlian Court of Sharing dan Court of Sales

Banyak lagi faedah menarik yang di tawarkan dari masa ke semasa. Jangan tak percaya! Anda juga berpeluang melancong dan belajar di peringkat antarabangsa secara PERCUMA. Godek-Godek Blog saya atau Facebook MK BY NURUL AIN  atau ig : mkbynurulain dan lihat sendiri peluang yang Mary Kay telah berikan kepada saya.

contact saya di link ini:
https://bit.ly/3C9NHZs

Comments

Popular Posts